Verzenden

Wij maken gebruik van verschillende vervoerders, binnen Nederland zijn onze primaire vervoerders DHL, PostNL en UPS.

Laat je bestelling makkelijk bij een afhaalpunt afleveren wanneer dat beter uitkomt.

Artikelen die zwaarder of groter zijn dan toegestaan voor de standaard pakketbezorging worden verzonden met PostNL Extra@Home. Nadat je bestelling is overdragen aan de vervoerder, ontvang je een e-mail of sms'je met de bezorginformatie.

Alle zendingen die zwaarder zijn dan 30 kilo of groter dan de standaard pakketmaten, worden op een pallet verzonden. Deze bestellingen worden op werkdagen tot 20.00 uur verwerkt. Palletzendingen worden door onze partner DHL overdag op werkdagen aan huis geleverd.

Sommige van onze artikelen worden verzonden vanuit een extern magazijn; deze producten worden geleverd met UPS. Vaak geldt hiervoor een levertermijn van één tot drie werkdagen. Voor deze artikelen kan er niet worden gekozen voor een afhaalpunt of avondlevering.

Buiten Nederland leveren wij via de pakketdiensten van EPS en DPD.

Producten met de status 'Op voorraad' die je vóór 22:00 uur bestelt, worden dezelfde dag nog verzonden.

Voor bestellingen na 17:30 uur die met een creditcard, PayPal worden betaald, kan een langere levertijd gelden.

Bestel voor 22.00 uur op:
Eerste bezorging op*:
Maandag
Dinsdag
Dinsdag
Woensdag
Woensdag
Donderdag
Donderdag
Vrijdag
Vrijdag
Maandag
Zaterdag
Maandag
Zondag
Dinsdag

* Ter indicatie.

Ja, hieronder vind je een overzicht:

Besteldatum:
Eerste bezorging op*:
Zaterdag 30 maart (voor 20:00 uur besteld)
Dinsdag 2 april
i.v.m. Pasen
Zaterdag 30 maart (na 20:00 uur besteld)
Woensdag 3 april
i.v.m. Pasen
Zondag 31 maart
Woensdag 3 april
i.v.m. Pasen
Maandag 1 april
Woensdag 3 april
i.v.m. Pasen
Vrijdag 26 april (voor 22:00 uur besteld)
Maandag 29 april
i.v.m. Koningsdag
Vrijdag 26 april (na 22:00 uur besteld)
Dinsdag 30 april
i.v.m. Koningsdag
Zaterdag 27 april
Dinsdag 30 april
i.v.m. Koningsdag
Woensdag 8 mei (voor 22:00 uur besteld)
Vrijdag 10 mei
i.v.m. Hemelvaartsdag
Woensdag 8 mei (na 22:00 uur besteld)
Zaterdag 11 mei
i.v.m. Hemelvaartsdag
Donderdag 9 mei
Zaterdag 11 mei
i.v.m. Hemelvaartsdag
Zaterdag 18 mei (voor 22:00 uur besteld)
Dinsdag 21 mei
i.v.m. Pinksteren
Zaterdag 18 mei (na 22:00 uur besteld)
Woensdag 22 mei
i.v.m. Pinksteren
Zondag 19 mei
Woensdag 22 mei
i.v.m. Pinksteren
Maandag 20 mei
Woensdag 22 mei
i.v.m. Pinksteren
Donderdag 5 december (voor 14:00 uur besteld)
Vrijdag 6 december
i.v.m. Sinterklaas
Donderdag 5 december (na 14:00 uur besteld)
Zaterdag 7 december
i.v.m. Sinterklaas
Dinsdag 24 december (voor 14:00 uur besteld)
Vrijdag 27 december
i.v.m. de kerstdagen
Dinsdag 24 december (na 14:00 uur besteld)
Zaterdag 28 december
i.v.m. de kerstdagen
Woensdag 25 december
Zaterdag 28 december
i.v.m. de kerstdagen
Donderdag 26 december
Zaterdag 28 december
i.v.m. de kerstdagen
Dinsdag 31 december (voor 14:00 uur besteld)
Donderdag 2 januari
i.v.m. Nieuwjaarsdag
Dinsdag 31 december (na 14:00 uur besteld)
Vrijdag 3 januari
i.v.m. Nieuwjaarsdag
Woensdag 1 januari
Vrijdag 3 januari
i.v.m. Nieuwjaarsdag

* Ter indicatie.

Afhankelijk van het artikel en de gekozen betaalwijze kun je tijdens het bestelproces kiezen voor afhalen. Jouw bestelling zal dan zo snel mogelijk worden klaargelegd bij onze afhaalbalie. Zodra de bestelling voor je klaarligt, ontvang je van ons een afhaalbevestiging via email met daarin een unieke QR-code.

Let op: Houd de afhaalbevestiging met QR-code bij de hand bij het afhalen. Zonder deze QR-code kunnen wij de bestelling niet meegeven.

Onze afhaalbalie is bij ons distributiecentrum aan de Marconiweg 1 in Tholen.

Van maandag tot en met vrijdag is de afhaalbalie geopend tussen 8:00 en 20:00 uur en op zaterdag tussen 16:00 en 20:00 uur.

Vandaag afhalen in combinatie met creditcard betaling is na 17.00 uur niet meer mogelijk. Dit in verband met veiligheidsprocedures.
Je kunt je bestelling natuurlijk wel de volgende werkdag ophalen, nadat je de e-mail met de QR-code hebt ontvangen.

Helaas is dat niet mogelijk. Voor advies kun je terecht bij onze klantenservice.

Dat kan. Zorg dat de persoon die komt afhalen over de unieke QR-code beschikt die in de afhaalbevestiging is verstuurd. Zonder deze QR-code kunnen wij de bestelling niet meegeven.

Wij maken gebruik van verschillende vervoerders, onze primaire vervoerders zijn DHL, PostNL en UPS.

Onze artikelen zijn altijd zo scherp mogelijk geprijsd. Dit betekent dat de verzendkosten niet in de prijs zijn inbegrepen.

Nee, avond levering is niet mogelijk voor zakelijke bestellingen.

Ja, je kunt de bestelling laten bezorgen bij een afhaalpunt.

Mogelijk is de bestelling in meerdere pakketten verzonden. Je kunt daarom het beste de track-and-trace raadplegen.

Wanneer de track-and-trace aangeeft dat de zending is afgeleverd, maar je hebt het pakket niet ontvangen, adviseren we je om eerst aan de buren te vragen of zij de zending hebben ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Je ontvangt dan een verklaring die je dient in te vullen, te ondertekenen en retour te sturen. Zodra wij deze verklaring hebben ontvangen, zullen we samen met de vervoerder een onderzoek opstarten naar de zending.

Wat vervelend dat je pakketje vertraagd is. Je kunt via de track-and-trace van je zending een nieuwe bezorgafspraak maken. Anders zal het pakket de volgende dag alsnog worden aangeboden. Heb je je pakket na drie werkdagen nog niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Neem contact op met onze klantenservice; we kijken graag met je mee naar een passende oplossing.



Alle prijzen zijn inclusief BTW en thuiskopieheffing, exclusief eventuele verzendkosten en transactiekosten