Verzenden

Wij maken gebruik van verschillende vervoerders, onze primaire vervoerders zijn DHL, PostNL en UPS.

Onze artikelen zijn altijd zo scherp mogelijk geprijsd. Dit betekent dat de verzendkosten niet in de prijs zijn inbegrepen.

Desgewenst kunnen wij je bestelling de volgende werkdag 's avonds tussen 17.00 uur en 22.00 uur bij je afleveren. Voor deze verzendwijze maken wij gebruik van onze partners PostNL en Trunkrs. Avondlevering is alleen mogelijk op maandag t/m vrijdag. Hiervoor betaal je een toeslag van € 0,50. Deze verzendwijze geldt alleen voor artikelen die op voorraad zijn.

Ja, je kunt de bestelling laten bezorgen bij een PostNL-afhaalpunt.

Wij maken gebruik van verschillende vervoerders, binnen Nederland zijn onze primaire vervoerders DHL, PostNL en UPS.

Laat je bestelling makkelijk bij een PostNL-afhaalpunt afleveren wanneer dat beter uitkomt.

Desgewenst kunnen wij je bestelling de volgende werkdag 's avonds tussen 17.00 uur en 22.00 uur bij je afleveren. Voor deze verzendwijze maken wij gebruik van onze partners PostNL en Trunkrs. Avondlevering is alleen mogelijk op maandag t/m vrijdag. Hiervoor betaal je een toeslag van € 0,50. Deze verzendwijze geldt alleen voor artikelen die op voorraad zijn.

Grote tuinartikelen, witgoed en televisies (groter dan 42 inch of zwaarder dan 30 kilo) die de status 'direct leverbaar' hebben en op werkdagen voor 19:00 uur worden besteld, worden dezelfde dag nog verzonden met PostNL Extra@Home.

Zendingen vanaf 30 kilo worden op een pallet verzonden en zullen geleverd worden door DHL.

Sommige van onze artikelen worden verzonden vanuit een extern magazijn; deze producten worden geleverd met UPS. Vaak geldt hiervoor een levertermijn van één tot drie werkdagen. Voor deze artikelen kan er niet worden gekozen voor een afhaalpunt of avondlevering.

Buiten Nederland leveren wij via de pakketdienst van EPS.

Producten met de status 'Op voorraad' die je vóór 22:00 uur bestelt, worden dezelfde dag nog verzonden.

Grote tuinartikelen, witgoed, stelen langer dan 1 meter en televisies (groter dan 42 inch of zwaarder dan 30 kilo) die de status 'Op voorraad' hebben en op werkdagen voor 19:00 uur worden besteld, worden dezelfde dag nog verzonden met de PostNL Extra@Home-service.

Voor bestellingen na 18:00 uur die met een creditcard of PayPal worden betaald, kan een langere levertijd gelden.

Bestel voor 22.00 uur op:
Eerste bezorging op*:
Maandag
Dinsdag
Dinsdag
Woensdag
Woensdag
Donderdag
Donderdag
Vrijdag
Vrijdag
Maandag
Zaterdag
Maandag
Zondag
Dinsdag

* Ter indicatie.

Ja, hieronder vind je een overzicht:

Datum:
Eerste bezorging op*:
Maandag 5 december (voor 14:00 uur besteld)
Dinsdag 6 december Sinterklaas
Maandag 5 december (na 14:00 uur besteld)
Woensdag 7 december Sinterklaas
Zaterdag 24 december (voor 14:00 uur besteld)
Dinsdag 27 december i.v.m. Kerstmis
Zaterdag 24 december (na 14:00 uur besteld)
Woensdag 28 december i.v.m. Kerstmis
Zondag 25 december
Woensdag 28 december 1ste Kerstdag
Maandag 26 december
Woensdag 28 december 2de Kerstdag
Zaterdag 31 december (voor 14:00 uur besteld)
Maandag 2 januari i.v.m. Nieuwjaarsdag
Zaterdag 31 december (na 14:00 uur besteld)
Dinsdag 3 januari i.v.m. Nieuwjaarsdag
Zondag 1 januari
Dinsdag 3 januari Nieuwjaarsdag

* Ter indicatie.

Mogelijk is de bestelling in meerdere pakketten verzonden. Je kunt daarom het beste de track-and-trace raadplegen.

Wanneer de track-and-trace aangeeft dat de zending is afgeleverd, maar je hebt het pakket niet ontvangen, adviseren we je om eerst aan de buren te vragen of zij de zending hebben ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Je ontvangt dan een verklaring die je dient in te vullen, te ondertekenen en retour te sturen. Zodra wij deze verklaring hebben ontvangen, zullen we samen met de vervoerder een onderzoek opstarten naar de zending.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Neem contact op met onze klantenservice; we kijken graag met je mee naar een passende oplossing. Ook kan je een retourformulier aanvragen via onze serviceportal.

Wat vervelend dat je pakketje vertraagd is. Je kunt via de track-and-trace van je zending een nieuwe bezorgafspraak maken. Anders zal het pakket de volgende dag alsnog worden aangeboden. Heb je je pakket na drie werkdagen nog niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Afhankelijk van het artikel en de gekozen betaalwijze kun je tijdens het bestelproces kiezen voor afhalen. Jouw bestelling zal dan zo snel mogelijk worden klaargelegd bij onze afhaalbalie. Zodra de bestelling voor je klaarligt, ontvang je van ons een afhaalbevestiging. Let op: Je dient je te legitimeren bij het afhalen van de bestelling.

Onze afhaalbalie is bij ons distributiecentrum aan de Marconiweg 1 in Tholen.

Op maandag tot en met vrijdag is de afhaalbalie geopend tussen 8:00 en 20:00 uur en op zaterdag van 14:00 tot 18:00 uur.

Helaas is dat niet mogelijk. Voor advies kun je terecht bij onze klantenservice. Om producten te retourneren, kun je jouw retour aanmelden via onze serviceportal. Hierna ontvang je een verzendlabel van ons.

Dat kan. Deze persoon dient zich natuurlijk wel te legitimeren. Geef tijdens het bestelproces aan wie de bestelling komt halen of laat ons als reactie op de afhaalbevestiging weten wie het product komt afhalen.



Alle prijzen zijn inclusief BTW en thuiskopieheffing, exclusief eventuele verzendkosten en transactiekosten