Heb je het systeem net voor het eerst aangesloten?
Controleer of je de juiste aansluiting op het systeem gebruikt. Het kan zijn dat niet alle kabels op de juiste plek zijn aangesloten. Controleer goed of de kabel naar de
monitor op de juiste aansluiting zit. Wanneer het systeem van een losse videokaart is voorzien, dient de monitorkabel hierop aangesloten te worden. De aansluitingen van
de videokaart zitten horizontaal onder de aansluiting van het moederbord aan de achterzijde van het systeem.
Het kan zijn dat er tijdens de verzending iets losgeraakt is in het systeem.
Probeer even te kijken of alle kabels nog op de juiste manier aangesloten zijn en of alle componenten nog goed geplaatst zijn. Als je hier ondersteuning bij nodig hebt raden
wij je aan om met ons contact op te nemen via de telefoon of e-mail.
Is het systeem al in gebruik geweest?
Als het systeem een periode gewerkt heeft en nu geen signaal meer geeft naar de monitor, dan bestaat de kans dat er een defect in een component opgetreden is of dat er in
de BIOS van het systeem iets fout gaat. Afhankelijk van je kennis en ervaring zou je kunnen proberen om je BIOS te resetten. Raadpleeg voor de te volgen stappen hiervoor
de handleiding van het moederbord. Als dit geen oplossing biedt, raden wij je aan om met ons contact op te nemen via telefoon of e-mail.
Telefoonnummer: 31 (0)88 544 45 55
E-mail: klantenservice@alternate.nl